Pages

Thursday, January 6, 2011

en.zairil maafkan saya

nak tahu???saya,NUR AMERA pelajar DKA tak pernah lambat ke kelas.Malahan saya selalu sampai dulu daripada budak-budak lelaki.Saya juga sering menunggu kawan-kawan seperjuangan untuk pergi ke kelas setiap pukul 0745.Tambahan pula,saya akan memastikan saya lebih awal daripada PUAN DAN ENCIK.


pantang saja Encik keluar kawan datang dekat saya "wei-wei jom amik gambar dengan aku" saya tak sangka yang saya setaraf dengan kak gaga*kepoyoan melanda*

rajah 1.1







rajah1.2



rajah 1.3

rajah 1.4
gambar rajah di atas semua diambil masa nak tunggu pensyarah datang,masa penceramah tengah agihkan makanan,masa puan tengah beri penerangan tentang vernier caliper dan masa encik keluar untuk selesaikan masalah CIDOS yang melanda.


sebenarnya,itu semua intro atau permulaan.nak tahu tak?????selepas sahaja saya makan tengah hari(lauk ayam goreng,kuah gulai,kuah asam pedas dan sayur kubis..nasi macam biasa penuh sepinggan...)habis makan balik bilik terus tidur..bajet lepas azan zohor nak bangun solat dan terus ke kelas..........



malang tidak berbau pekong!!!!hp ku berbunyi(setelah 1jam tidur) daripada CINTA UNTUK AIN. dengan pantas  aku melihat jam yang dibuat oleh ayahku sendiri,bewarna hitam..amat menarik(ok sila berhenti memuji) nak tahu pukul berapa?????pukul 2.10petang oi!!!GILA BETUL!!kelas mula pukul 2.hai...tu lah tadi berlagak sangat.datang awal la,sering tunggu kawan la,sempat amik-amik gambar lagi untuk letak dekat blog..ha hambik ko mera!!!!!!!


apa lagi,saya masuk saja dalam kelas berhawa dingin,semua orang tengok.ketua aku,cakap "mintak maaf kat encik" dengan nada perlahan dan mata besar.


pengajaran:jangan terlalu yakin yang anda dapat tidur hanya 15minit.jangan terlalu awal datang.jangan terlalu kerek sebab muka kau jer sampai dulu.jangan lupa qadak zohor.jangan lupa telepon kawan anda jika dia tak sampai-sampai lagi.


setinggi-tinggi jutaan terima kasih kepada SYIDAH sebab sampai saja dalam kelas dia tanya "mera mana wei???" kepada DORA sebab sudi call dan bagitahu kelas kat mana,FARAH kerana text "da kt ne" CINTA UNTUK AIN sebab misses call aku...dan KECIK sebab dia ajar aku minta maaf dan bertanya dan kepada ADLI sebab cakap"cukupkan tidur anda eh" dan semua yang terlibat.

No comments:

Post a Comment