Pages

Friday, June 17, 2011

kisah perempuan gatal tahap jimbit

jimbit = cipan = melampau


untuk pengetahuan semua perempuan memang lebih gatal daripada lelaki.walaupun kau tak pernah nampak perempuan pewitt pewitt lelaki dekat shopping mall atau masa nak tunggu bas,TAPI MEMANG PEREMPUAN LEBIH GATAL sebenarnya.


tapi perempuan gatal secara sopan(diam-diam) macam aku...dan kawan perempuan aku, sepupu aku...

aku rasa aku memang gatal nak kahwin.adik sedara aku pun tu SIAP UPDATED STATUS pasal jodoh lagi.ramai jugaklah like termasuk aku.kita orang dah siap buat perhitungan dah.SIAPA KAWIN DULU DAPAT hand bag LV yang dibeli di pavilion bukan choww kitt.

yes!aku bersedia untuk menjadi seorang isteri yang tak berapa pandai nak masak tapi aku akan cuba.UNTUK MENJADI seorang ibu????i dont think so.bukan tak nak tapi belum bersedia.SIAPA JER TAK NAK ANAK.

aku rasa ramai anak muda yang belum bersedia nak pegang komitmen sebagai IBU BAPA.kalau baby tu jenis yang silent je,suka gelak je..aku tak ada masalah.kalau sebaliknya?
SERIUS!aku memang tak reti nak handle budak kecik nangis.kalau anak buah aku nangis pun cepat-cepat aku masuk bilik.biar orang lain yang pujuk PADAHAL aku YANG SAKAT dia.

ha ni lagi satu!kerja aku MEMANG SUKA SAKAT BUDAK KECIL.abang aku suka suruh aku kacau anak buah aku sampai nangis.BILA DIA NANGIS aku rasa macam BEST jerr..muka merah!mata merah!mata sepet!COMELLLLLLLLLLLLLLLLL...

aku anak bongsu.tak ada adik.ada adik sedara yang masih baby lagi tapi aku tak kuasa sangat nak melayan.kalau baru lahir tu aku suka.kalau dah umur 2/3 tahun tulah MASA NAKAL MEREKA!dan aku????suka besarkan mata aku bila tengok dia orang..hahahha macam garanglah kononnya

AKU SUKA BUDAK KECIL!tapi tengok umur dan sifat dia.masa aku kerja dekat kedai buku AKU SUKA LAYAN BUDAK KECIL comel jer dia panggil aku "KAKAK..." nak-nak ANAK CINA.budak kecillah PELANGGAN YANG PALING AKU TUNGGU-TUNGGU! tapi nak pegang komitmen sebagai ibu........bukan mudah.

inshaallah.kalau ada rezeki.ni pakwe pun tak ada lagi.tapi jeles bila tengok blogger muda dan cantik DAH ADA ANAK!jeles sangat.huntunglah kan....



 barkrisss...aku selalu dukung dia kalau sepupu aku yang lain tak ada.bawak jalan kelliling rumah puan tengok bunga.sebab umi dia nak handle 4 org lagi
 ini ANAK BUAH saya.SAYANGGG.tengok gigi dia..jarang dan comel
 ni pun kira baby jugak lah...kegemaran i buat selamanya.(aqmal yang pandai bercakap)
aku paksa dia amik gambar walaupun tengah sakit...padan muka!



5 comments:

  1. ohmaigod meeraaa! jangan kahwin cepat plizz? kita takde duit lagi nak belikan beg LV untuk u ooookay? so nak kawin masa i ada kerja banyak duit dulu ye?? hehehhe and masa tu jugak lah kahwin :p

    ReplyDelete
  2. i pon tak nak u kawin pantas2.sebab i akan pinjam duit ah long untuk belikan hand beg lv u tu:(

    ReplyDelete
  3. da nak kawen kawan aKu ni..hahahaha...aKu nak jadi pengapit bole?wowowoowowow :D

    ReplyDelete
  4. fatah:hahahaha.silakan kalau nak mata awak warna biru

    ReplyDelete
  5. oh mai meera. kita tengok siapa kahwin dulu k? tah tah atin yang naik pelamin dulu kangg

    ReplyDelete