Pages

Friday, November 9, 2012

final exam menjelang tiba

hai hai!Yeay! Final exam di institusi pengajian tinggi aku akan berlangsung kurang beberapa hari lagi. Ahh! Tak sabar rasanya mahu menjawab semua paper. Ye. SEMUA PAPER. Wah! Ayat dah sehabis poyo. 

seperti sebelumnya, aku memang suka story mori pasal subjek yang aku amik dekat kau. eleh! suka hati i lah nak story pun. subjek yang i ambil semua nak tough tough. kalau pensyarah yang ajar badan tough tough sukalah hakak! ini tak subjeknye pulak bagai minta aku jerit dalam dewan exam " MAKKKK SUSAHHH"


yelah memanglah susah kenz, aku pun tak buat buat latih tubi. macam manalah nak study kalau cuaca bagai memanggil aku tidurrrr dan line maxis selaju halilintar. ahaks!



jadual peperiksaan kami. exam berlangsung sekejap saja.TAHNIAH!





pagi tadi, ayah dan emak belikan aku kismis.dengan harapan ingatan menjadi kuat.
inshaAllah mak ayah.
 

 beberapa hari lepas, aku pakai innai.SUMPAH AKU PISSED OFF!
daripada jari kau boleh tengok, aku makin gemuks.
oh NIKMAT MANA MAHU KUDUSTAKAN!




dengan ini, saya ingin mengucapkan ....


GOOD LUCK SEMASA MENJAWAB PEPERIKSAAN. TEMBAK JE KALAU TAK TAHU JAWAB OK! LUV UOLLS!

No comments:

Post a Comment