Pages

Sunday, July 1, 2012

Aidilfitri di bulan June

hari sabtu.cuaca mendung sejuk. tak payah pakai sunblock. tak payah pakai spek mata hitam besar rabak tu. aku suka cuaca mendung ala ala Manhattan gitu. eh! pernah pergi ke?
hari sabtu bersamaan 30 JUNE bulan Islam aku tak tahu bersamaan berapa. ok noob giler! KAMI KE BEBERAPA BUAH RUMAH. 'beberapa' di sini bermaksud, BEBEBANYAK rumah yang akan kami tujui. itu aku cakap ! AIDILFITRI DI BULAN JUNE!

saya bukan ahli falak ye.


rumah pertama


  • newlyweds : kak ida dan suami
  • hubungan : kawan akak aku
  • makanan berapa bintang : 100 bintang
  • door gift menarik : menarik giler babish



 door gift kak ida ada 4.EMPAT. coklat sangat melazatkan. anak buah aku yang mulut saiz ular sawa tu, boleh SEKALI NGAP je. yela benda sedap.cuba bagi sayur brokoli.nak?


rumah kedua



  • newlyweds : fauzee dan ida
  • hubungan : anak buah pak ngah aku
  •  makanan berapa bintang : 105 bintang
  • door gift menarik : sangat uolss!




 maklumat tambahan

  • nasi dia memang kelasss tak terkata.
  • ada set candy ala ala astalavista lagi.aku nak amik dia cakap "coklat x siap lagi" alasan lah kau
  • aku duduk sebelah tok busu!

 

rumah ketiga 



  • newlyweds : tak tahu nama
  • hubungan : sedara. mak aku cakap orang kuat nih!
  • makanan berapa bintang : aku tak makan/minum langsung
  • door gift : kuih bahulu perisa vanilla


 

pengantin sangat hensem dan cantik.
mak aku makan umbut kelapa.
pengatin pandang pelik je kat aku. sebab aku asyik rakam gambar diorang kot.
mohon ampun.



rumah keempat 



  • pertunangan : maktab student
  • hubungan : sedara . aku tahu sedara tu umum sangat. 
  • makanan : MENYIHATKAN
  • door gift : berbungkus-bungkus bubur kacang dan labu masak lemak.



gambar di atas : ni mesti suka tengok nicki minaj



akhirnya ,


esok pagi, aku berak-berak. sebab makan tak ingat akhirat! macam raya kedua, aku akan muntah-muntah dan berak-berak sebab makan melebihi had yang sepatutnya.
nak buat macam mana kan, perut i ni tong dia kecil je.
ihiks!

No comments:

Post a Comment