Pages

Saturday, February 9, 2013

baru-baru ini



 aku dan kawan kawan aku, beratur selama satu setengah jam, berlaga-laga bontot dengan manusia (laki dan perempuan) dan kadang kala ada orang tersiku buah dada! ketahuilah aku dan kawan perempuan aku bukan pelacur atasan yang sanggup diperlakukan sebegitu. kami hanya mahu menuntut hak kami. iaitu VOCER RM250 .hanya valid di bookstore sahaja.

*syukur


abang aku dapat BR1M . wang tunai RM250. mak aku beratur panjang dan amikkan. amboi! manja nye!


Dato Seri Najib nampak cool di sini.










hari itu, aku dan kawan perempuan aku pergi cek mata masing masing. kawan aku ada masalah silau terlampau. akak kerek sey (tukang jual cermin mata) tu suruh dia jumpa pakar. aku pula beria ria suruh kawan aku buat lasik. macamlah sekali buat lasik kat Prof.Muhaya tu kene bayar RM80 hengget je!


aku nasihat orang bukan main. sekali power rabun aku naik. naik sikit. naik berapa puluh jer. akak kerek sey tak berkata apa apa bila dia tengok power mata aku. oh! mungkin ini masalah biasa. eleh power 400 je budak ni.bukan 900 pung! 

nanti aku nak buat lasik.tapi mula mula aku nak amik lesen kereta. pastu beli kereta secondhand . pastu beli rumah. last kali baru buat lasik, kalau tak ada orang minang aku.

*ok desperate







anak nek acit kawin. marilah doakan kebahagiaan mereka. ok aku tak tahu nama nye. maaf. dasar sedara tak guna. hanya tahu camwhoring dan mencekik saja di majlis orang.

doorgift amat cantik. aku teruja seketika. tapi aku tak tahu apa benda nama makanan tu.

anybody knows?


let me know.


recently, aku salah eja BITCHES.



*malu

1 comment: