Pages

Tuesday, December 25, 2012

WHAT IZ BIMBO YO?



Bimbo : Bimbo, in its popular English language usage, describes a woman who acts in a sexually promiscuous manner. The term can also be used to describe a woman who is physically attractive but is perceived to have a low intelligence or poor education. 

clear?

*2 hari sebelum


Suatu petang indah, aku menonton sebuah rancangan televisen bodoh di astro ria. Lakonan marsha dan sharifah sakinah.cerita yang mengisahkan tentang dua anak dara yang sengal ubi atau terkena demam panas semasa kecil.lalu bila dah besar, sengal jadinya. By the way, aku suka sharifah sakinah. Sebab dia hitam manis dan cantik. Atau mungkin ketiak beliau juga menarik. Waxing. I guess. Hmmm

Nak dijadikan cerita, marsha dan sakinah asyiklah terpekik BIMBO! BIMBO! .Dengan penuh bangga semasa makan bersama hanez suraya. Lalu hanez suraya yang bijak lagi pandai, terus sound mereka .


HEI KAU TAHU TAK BIMBO TU HAPE? BIMBO TU CANTIK TAPI BODOH TAHU TAK??????????????BODOH! KALAU CANTIK TAPI BODOH BUAT APA !!!!!!!!!!!!!!!!!

Haa? Aku agak terbangun daripada angan. Setahu aku bimbo tu gedik tapi tak bodoh.hmmmm kebodohan yang terpancar.

Nampak tak! aku tak cari maksud BIMBO lalu dengan yakin terus menggunakan nama blog ini dengan PEREMPUANBIMBO.ok. sekarang saya tahu. Namun begitu, aku bukanlah cantik tapi bodoh. Cantik tu memang tak lah, manis tu ada ler .pheww

Manakala bodoh itu aku kurang pasti. Orang bodoh? Bodoh is very subjective you know. Awak tak boleh lah senang senang nak cakap orang bodoh atau kucing tu bodoh sebab kucing tu berak atas katil awak. Tetapi mungkin sesetengah tindakan manusia akan  diejek bodoh kalau manusia tu memang buat perkara bodoh. Perkara bodoh seperti :

Memaki hamun orang di alam maya. Lifeless
Meniru semasa dalam exam sedangkan pensyarah depan mata.
Tak bayar bill internet selama sebulan lalu mengatakan maxis bodoh?????apakah????
Oklah .cukup la tu 3. *sebenarnya tiada idea pun.kahkah

Jadi pengajarannya, sebelum menggunakan perkataan baru baik cari maknanya dalam kamus atau kalau kau pemalas, carilah dalam wiki *macam aku. Janganlah bodoh bodoh nak ikut orang! Nanti kau yang dibodoh bodoh.


Peace 


p/s : tiba tiba rasa loya

No comments:

Post a Comment