Pages

Wednesday, January 29, 2014

Shah Alam


Bulan lepas, selama dua minggu aku duduk Shah Alam rumah sedara. Sebab sedara nak buat kerja kawin, pengantin 4 pulak tu. so, memandangkan aku tak buat apa apa kat rumah, dan rumah aku pun meriah dengan bunyi drill dan pahat, adalah elok aku duduk di sana tolong apa yang patut.

Frankly speaking, duduk Shah Alam best sangat. Setiap hari aku keluar, keluar, keluar dan keluar. Baru rasa macam HIDUP. Yang paling best sekali, disebabkan aku sepupu rapat kepada pengantin, aku sertai majlis khatam Quran, aku buat air untuk tetamu yang hadir, and kebanyakkan mak cik kat situ ingat IOLS PENGANTIN . Which is jzew0dj9fdiecniebcve9

Tapi aku ok je kot malah sukeww sebab kata kata mak cik sekalian tu adalah doa. Aku ameen kan dalam hati sambil tersipu sipu malu.

Lagi satu, sepupu aku yang dahulu agak gems, dan akhirnya dia kurOooss telah memberi satu tamparan hebat kepada sesiapa yang masih gems( gemuk) . Alhamdulillah, BMI aku OK. malah aku tak kisah pun pasal berat badan aku. Tapi  aku terdorong untuk mengambil makanan sihat. EAT CLEAN. By the way, thanks kepada aweks slim itu.

And calories counting

Secara jujur, aku tak tahu nak kira kalori. Berapa kalori yang patut aku ambil dan lain lain. Tapi aku banyak rujuk pada kevin zahri.
Sebenarnya aku tak nak cerita pasal benda ni pun. Sebab belum mahir lagi.

by the way

I nak share barang barang murah I dapat kat sana.



L-R 
  • baju di bilik pembedahan FREE. bila aku pakai baju ni mak aku gelak dalam 10minit jugak
  • mask, from RM30 to RM15. yogoodRM7 . ubat muntah RM6. hand cream from RM9 to RM4.50. small brooches 12 for RM10. pisang emas FREE.
  • cekak, dua untuk RM5. Krabi's t-shirt given by Najib FREE. duit gaji
  • running shirt, got therma tec RM20 . what the hell is that? ahaha. really soft pashmina RM18. track suit RM 25. tudung pink, because imma pinky girl. 3 for RM 50


daisy, by Mak Jakeb. this refill for RM10. botol besar, i mean marc jacobs bottles for RM40.


unpacked my beauty regime . hilangkan habuk . susun elok elok. 


asingkan tudung mengikut kategori. dan lipat kemas kemas.


Fauzi texted me : Sedapnya kalau dapat Signature Hot Chocolate
aku : amik aku ;(
 rutin malam. lepak dengan Fauzi. cit cat. gelak macam orang gila. 
oh! selfie juga.


eat clean. this is only for breakfast. madu, green tea, air suam adalah kewajiban.


selamat tahun baru.


No comments:

Post a Comment