Pages

Friday, September 7, 2012

kenapa kau ponteng kelas?

semester ni aku boleh merasakan, aku sibuk yang amat. sibuk makan, sibuk menyibuk, sibuk sepak sepak muka wida. yang paling best, aku sibuk memonteng kelas. mula mula aku ponteng hydraulic kedua aku ponteng english ketiga geotechnic.



aku ponteng kelas sebab aku malas. tu je.selama aku belajar pun aku jarang ponteng kelas. ni lah baru nak rasa ponteng kelas. tapi lepas ni aku dah tak berani ponteng. sebab aku rasa seksa bila kita tertinggal chapter yang penting, tugasan penting. paling penting HECTIC!



ada juga pensyarah tegur, dia cakap "AMERA BANYAK MAIN" padahal aku baru ponteng sekali. ek eleh! kecoh! tapi pada masa yang sama, aku suka. sebab aku tahu pensyarah sebenanya caring dengan budak budak memonteng.saya sayang pensyarah saya.aww!



apa point kau nak cerita kisah ponteng bagai ni?


aku cuma nak cakap, baik kau jangan ponteng. sebab, tak ada member nak tolong kau kalau kau ketinggalan. pensyarah pun dah naik jelak kalau muka kau je tak datang. selain itu, surat cinta yang paling agung kau akan terima dari pensyarah.


aku sebenanya nak try ponteng je. tapi ni DAH 3 KALI PERCUBAAN AKU PONTENG! so yeah! ia berjaya. SYABAS DIRI SENDIRI! 



2 comments: