Pages

Sunday, May 26, 2013

Adab adab ke majlis perkahwinan



Hari sabtu yang lepas aku ke shah alam, sec 8, Selangor. Aku dan keluarga. Untuk meraikan perkahwinan sepupu mak aku. Salwa namanya. Atau lebih urban, wawa. 

Sejujurnya, aku bukan peminat baju kurung. Bukan sebab pakai baju kurung Nampak macam mak orang anak lima. Sebab aku malas nak gosok baju. Takkan lah aku nak pergi majlis orang kahwin, yang berkemungkinan besar akan terserempak dengan jejaka jejaka kacak yang tak dijangka dengan baju kedut seribu kenzz?


So, aku pakai seluar dengan baju kemboja. Keputusannya, mak sedara dan nek sedara dan sepupu aku macam “KENAPA TAK PAKAI BAJU KURUNG?NI KAN MAJLIS PERKAHWINAN!!” aku hanya mampu senyum dan jawab “MALASLAH NAK PAKAI BAJU KURUNG” 


Ok dah habis isu berpakaian di majlis perkahwinan orang.


Seperti biasa, kami sedara mara akan berkumpul. Aku dan sepupu aku yang hawt hawt mestilah camwhoring macam perempuan gila.


Kami juga buat video. Video tu sebenarnya syok syok sendiri. Tak mampu nak cari publisiti murahan. Lagipun nak tengok warna bra pun susah. Sebab pakai tudung.


ini adalah salah satu pakaian tak sopan untuk dipakai ke
majlis perkahwinan.


belum nampak macam perempuan gila lagi
 

now im pissing off! ahahahaha! 
 

aku sebenarnya tak faham kenapa aku amik gambar ni
dan upload. 
cuma nak membuktikan, "kami memang macam perempuan gila"
 

adik adik, jangan berperangai huduh macam hakak okeh!
 

ini super huduh. sila jaga tatasusila.
 

this is my Aqila.
mohon hiraukan peplum cantik di belakang.
 

aku amik door gift banyak gilo.
sebab ini rumah sedara.so buatlah macam rumah sendiri
sila jangan ikut sifat ini.
amik sebagai teladan.
 

tak sia sia, amik 4 colour. setiap colour mempunyai corak yang berbeza
satu, aku bagi akak aku. satu bagi emak.
nampak tak aku cuba kawal ketamakkan.
 
 aku amik door gift LAGI (apam pol kadot dalam balang)
6 balang aku amik.
oh! aku kelihatan seperti tetamu terdesak door gift.
jadi aku manfaatkan. *konon konon kreatif lettew*


jadi. jika kita hendak ke majlis rasmi, sila berpakaian kurung. jangan pakai short pants ye. terutamanya warna kuning. nampak nau kau sayang anuar ibrahim.

bye.
 




No comments:

Post a Comment